This page has moved to a new address.

Eames stoelen budget versie

Very Berry Mint: Eames stoelen budget versie

dinsdag 22 februari 2011

Eames stoelen budget versie

Ik ben al heel lang op zoek naar Eames stoelen. Maar dan niet de originele, maar een replica. Voor de originele Eames stoelen leg je al snel een paar honderd euro neer. Ik vind het design van de Eames stoel erg mooi en tijdloos. Vooral het onderstel in combinatie met de kunststof zitting maakt deze stoel tot een eyecatcher. Na lang zoeken heb ik replica's gevonden van de Eames DSR vanaf 69 euro per stuk. De Eames RAR is verkrijgbaar vanaf 125 euro en de Eames DAR vanaf 74 euro. Een koopje toch?




De stoelen zijn te koop bij Domini Design.

Wat vindt jij van deze replica's? Of ga je toch liever voor het origineel?

Labels: , , , , , , ,

2 reacties:

Op 13 mei 2011 om 19:33 , Anonymous Anonymous zei...

Hallo,
Hoe bevielen de replica stoelen, zijn ze net zo mooi als de originele? En waar zit het verschil in? Ik ben namelijk ook aan het twijfelen of ik replica stoelen online ga bestellen. Ik hoor het graag van je.
Groetjes Jenny

 
Op 11 juli 2011 om 20:38 , Anonymous LooksLikeDesign zei...

Hallo Jenny,

De replica's zien er erg mooi uit en ze zitten ook nog eens lekker! Zou je niet verwachten misschien voor die prijs, maar is het zeker waard!

Ben benieuwd hoe ze je bevallen!
Groetjes Annika

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage