This page has moved to a new address.

Kleur aan de muur

Very Berry Mint: Kleur aan de muur

woensdag 23 februari 2011

Kleur aan de muur

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi schilderij voor aan de muur. Ik ben erg fan van kleurrijke schilderijen, zoals bijvoorbeeld de schilderijen van Herman Brood.

Laatst ontdekte ik de schilderijen van FRANKEHOLLYWOOD! Hele bijzondere, moderne en kleurrijke schilderijen. Ik had ze nog niet eerder gezien en dat zorgt er voor dat je nog lekker origineel bent met zo'n schilderij aan de muur. De schilderijen worden gemaakt door de jonge Nederlandse kunstenaar Frank 't Hoen.

Een aantal van mijn favorieten:





De mooie neonkleuren en vrouwen zijn kenmerkend voor deze schilderijen! Kijk hier voor de gehele collectie van Frankehollywood!

Labels: , ,

4 reacties:

Op 23 februari 2011 om 22:05 , Anonymous Hannah zei...

Wat mooi! Ik hou van felle kleurtjes!

 
Op 23 februari 2011 om 23:20 , Anonymous Anonymous zei...

Moooi! Vooral die met die blauwe bril!

 
Op 24 februari 2011 om 14:26 , Anonymous Pauline zei...

Leuk an, die met die bril past perfect in jouw huis!

 
Op 28 februari 2011 om 16:55 , Anonymous Pauline zei...

Hoi Annika,

Ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award! Wil je weten waarom je deze verdiend hebt? Kijk hier dan eens:
http://uitpaulineskeuken.blogspot.com/2011/02/liebster-blog-award.html

Groetjes Pauline

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage