This page has moved to a new address.

Grappige designer items

Very Berry Mint: Grappige designer items

vrijdag 25 februari 2011

Grappige designer items

Naast het feit dat design mooi en origineel is, is het soms ook grappig. Het is misschien
niet altijd praktisch, maar het ziet er leuk uit en het zijn spullen waar je langer naar zult kijken dan normaal. Hier een aantal van mijn vondsten:
Een hangende vissenkom
 
Een tapijt in de vorm van keien
Kussens die er uit zien als grote stenen

Een transparante broodrooster

Een tandpasta dispenser
Een grappige kandelaar

De vissenkom is mijn favoriet! Ik vind het super origineel en het staat ook nog leuk aan de muur!

Labels: ,

4 reacties:

Op 25 februari 2011 om 14:41 , Anonymous Pauline zei...

Leuk! Ik vind dat broodrooster ook gaaf.

 
Op 27 februari 2011 om 19:11 , Anonymous Nadiaa zei...

Alleen een beetje zielig voor de visjes, maar ik vind het er wel mooi uitzien haha

 
Op 12 juli 2011 om 21:18 , Anonymous Anonymous zei...

waar kan je die mooie vloerkleed met stenen kopen???

 
Op 13 juli 2011 om 08:36 , Anonymous LooksLikeDesign zei...

Het vloerkleed is van de winkel www.2form.no. Ik weet niet of er verkooppunten in Nederland zijn. Ik heb wel een beige/naturel variant gevonden via www.wenz.nl.

Het is een ontwerp van de designer Ksenia Movafagh!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage