This page has moved to a new address.

Leuke winkel: Domini Design

Very Berry Mint: Leuke winkel: Domini Design

donderdag 17 maart 2011

Leuke winkel: Domini Design

Omdat ik altijd op zoek ben naar betaalbare designmeubelen kom ik regelmatig leuke winkels en webshops tegen. Laatst stuitte ik tijdens het internetten op de winkel Domini Design. Ik kende deze winkel nog niet, maar mijn interesse werd al snel gewekt!

Domini Design verkoopt reproducties van designmeubelen van bekende ontwerpers, zoals Mies van der Rohe, Arne Jacobsen en Charles&Ray. Het is een online-shop en de meubels die ze verkopen worden geproduceerd in China. Ze geven maar liefst 6 maanden garantie en de bezorgkosten zijn €19,-. Dat valt dus best mee! De prijzen van de meubels zijn ook erg goed geprijsd, zo betaal je voor een Charles & Ray RAR stoel 125 euro.

Als je toch liever het meubel wil bekijken, dan kan dat ook. Ze beschikken over een showroom in Heemstede. Toch wel fijn om even de stoel in het echt te zien.

Ik zou hier zeker even een kijkje nemen als je op zoek bent naar een leuk designmeubel :)
Zie ook mijn andere artikelen over betaalbare designmeubelen!

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage