This page has moved to a new address.

Inspiration: Loft woningen

Very Berry Mint: Inspiration: Loft woningen

zaterdag 23 juli 2011

Inspiration: Loft woningen

Naast dat ik altijd op zoek ben naar mooie designmeubels en accesoires ben ik ook geinteresseerd in (binnenhuis) architectuur. Als ik mocht kiezen waar ik wil wonen, dan zou ik voor een loft kiezen!

Niet iedereen weet misschien direct wat een loft is, maar het is gewoon een grote woning die meestal uit één ruimte bestaat. Deze ruimte kun je zelf indelen. Kenmerkend voor loft woningen is dat ze zich vaak in industriele gebouwen bevinden, dit vind ik echt super mooi. Zo'n stoer gebouw en het dan toch gezellig kunnen maken in je woning :-) Daarnaast zijn lofts vaak hoge woningen met grote ramen, wat natuurlijk heerlijk is voor een licht en zonnig huis.

Ben je al nieuwsgierig? Ik laat jullie hier een aantal van mijn favorieten zien:

Waar zouden jullie willen wonen?

Labels: ,

1 reacties:

Op 23 juli 2011 om 10:39 , Anonymous Uit Pauline's keuken zei...

Heel mooi! Zou ik ook wel in willen wonen

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage