This page has moved to a new address.

NewsFlash: gespot Hanging Plants

Very Berry Mint: NewsFlash: gespot Hanging Plants

maandag 18 juli 2011

NewsFlash: gespot Hanging Plants

Vandaag was ik even naar Amsterdam geweest voor de Urban Green. Dit is een super mooie winkel op het gebied van tuinieren, bloemen en planten. Deze winkel richt zich voornamelijk op groener wonen in de stad. Hier is het assortiment op aangepast, denk bijvoorbeeld aan alles wat je nodig  hebt om een verticale tuin aan te leggen.

Ik rende de winkel in nadat ik een flinke plensbui op m'n hoofd kreeg, maar dat was ik al snel vergeten. Je kijkt je ogen uit in deze winkel, hij staat vol met de mooiste bloemen, planten en accesoires.

Opeens viel mijn oog op een paar planten die in de lucht hingen:


Echt super leuk! Je kan dus je planten op de kop aan het plafond hangen, door middel van speciale bloempotten. Alle benodigdheden zijn verkrijgbaar bij Urban Green. Ik vind het erg origineel en het is weer eens wat anders dan de standaard bloempotten op de vensterbank.

Zijn hanging plants de nieuwe trend? Wat denk jij?

Labels: , ,

2 reacties:

Op 18 juli 2011 om 14:32 , Anonymous Marieke zei...

Hey, leuke blog! Erg gaaf die hangende planten. Ik zag in de vtwonen deze plantentassen: http://www.vtwonenshop.nl/product/vtwonen-plantentas-xl/40373/
Ook erg leuk om te hebben vind ik!

Groetjes,
Marieke

www.hebenhuis.blogspot.com

 
Op 18 juli 2011 om 18:53 , Anonymous LooksLikeDesign zei...

Hey Marieke,

Thanks! Die plantentassen zijn ook leuk zeg ;-) Ik heb jouw blog ook even bekeken, ziet er ook goed uit!

Groetjes Annika

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage