This page has moved to a new address.

My daily inspiration

Very Berry Mint: My daily inspiration

vrijdag 15 juli 2011

My daily inspiration


Ik wil graag mijn badkamer en keuken opknappen. Ik heb nu nog van die mooie jaren 70 bruine tegels aan de wand :-) Ik wordt hier niet bepaald vrolijk van, maar wanneer je een huis koopt kun je nu eenmaal niet alles in een keer veranderen. Ik heb als tussen oplossing de tegels wit geverfd. Nog niet ideaal natuurlijk, maar dan is het in ieder geval wit! Ik zoek altijd naar inspiratie, meestal op internet. Ook teken ik regelmatig ontwerpen. Ik vind het leuk om daarmee bezig te zijn, ook al duurt het nog even voordat ik mijn ideeen echt in de praktijk kan brengen. Graag deel ik mijn inspiratie hier met jullie.










Zoals je ziet hou ik erg van de kleur wit. Waar doen jullie je inspiratie op?


Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage