This page has moved to a new address.

MustHave: Bodum Glazen

Very Berry Mint: MustHave: Bodum Glazen

maandag 11 juli 2011

MustHave: Bodum Glazen


Wanneer je je huis vol hebt staan met design meubelen kun je niet aankomen met een glas of kopje van de Xenos. Tenminste dat vind ik. Maar waar vindt je nu mooie glazen en mokken die passen in je interieur?

Ik wil jullie kennis laten maken met het merk Bodum. Ik ben een groot liefhebber van de dubbelwandige glazen van Pavina. Deze glazen zijn handgeblazen en ideaal voor dagelijks gebruik. Naast dat het er mooi uit ziet is het ook nog functioneel, je koffie of thee blijft lekker lang warm en je brand nooit je handen door het geblazen glas.
Er zijn diverse modellen verkrijgbaar, bijvoorbeeld voor koffie, thee of cafe latté. De glazen zijn onder andere te koop bij de Simon Lévelt, Kaldi of de Bijenkorf.  De prijzen liggen tussen de 15 en 20 euro per twee glazen.
Naast de Pavina glazen heeft Bodum een uitgebreide collectie mokken, kopjes, cafetières, kannen en meer. Kijk voor meer informatie op de website van Bodum.

Ik ben inmiddels in het bezit van 6 koffieglazen en 2 theeglazen :-) Wat vinden jullie van het merk Bodum?

Labels: , ,

1 reacties:

Op 11 juli 2011 om 18:19 , Anonymous Uit Pauline's keuken zei...

Ik vind de glazen erg mooi. Leuk stukje! X

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage