This page has moved to a new address.

Favoriete looks H&M spring 2013

Very Berry Mint: Favoriete looks H&M spring 2013

zondag 30 december 2012

Favoriete looks H&M spring 2013

Ja hoor, daar lag ie alweer op de deurmat, de spring catalogus van de H&M. Ik zit nog volop in de wintermodus en ben daardoor vooral gefocussed op dikke truien, warme jassen, laarzen en mutsen. Toch werd ik wel weer even meegenomen naar de lente door deze vrolijke catalogus. Ik heb ineens weer zin om die leuke, vrolijke en luchtige kleding te dragen. Ik vind dat er veel leuke dingen tussen zitten. Voor jullie selecteerde ik mijn favoriete outfits:








Ik vind dat er echt leuke items tussen zitten, maar ik ga nog geen bestelling plaatsen, daar wacht ik even mee. Wat vindt jij van de nieuwe spring collectie? Zit er iets voor je bij?

bron foto's

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage