This page has moved to a new address.

Thailand baby!

Very Berry Mint: Thailand baby!

maandag 15 oktober 2012

Thailand baby!

Jeeeeejjjjj ik kan bijna niet meer wachten. In november ga ik samen met C. drie weken rondreizen in Thailand. Echt super gaaf! Ik ben super blij dat ik mee kan, want dat was nog even spannend. Gelukkig heb ik het allemaal kunnen regelen en nu gaan we samen!

Het is de eerste keer dat ik op vakantie ga buiten Europa. Best spannend, maar ook een avontuur. Het is ook de eerste keer dat ik langer dan 3 uur in een vliegtuig zit. Nu is vliegen niet zo aan mij besteed, maar ik hoop dat het mee valt. Het is 10 uur vliegen heen en 12 uur vliegen terug. Pff..best lang, maar je moet er iets voor over hebben.

Ik had nooit echt iets met Thailand. Ik had er best wat vooroordelen over, dacht dat het een vies armoedig land was. Maar niets is minder waar. Thailand is best wel verwesterd en je kunt er heel goed door heen reizen. Daarnaast is het ook nog eens een ontzettend mooi land. Ik ben dus helemaal om en kan niet meer wachten tot ik er ben.

We gaan eerst naar Bangkok en vanuit daar zien we het eigenlijk wel. We doen alles op de bonnefooi. We hebben wel een paar plaatsen in ons hoofd die we willen bezoeken natuurlijk, maar hoe, wat en wanneer hebben we nog niet bepaald. We willen in ieder geval naar Chiang Mai, een paar dagen in de jungle verblijven, naar de Erawan watervallen en de laatste week chillen op een van de mooie eilanden.



Ik ben ontzettend benieuwd naar de cultuur, de mensen, de dieren en het eten. Het eten schijnt er heerlijk te zijn. Ik zou ook nog graag een olifantenkamp bezoeken en natuurlijk over een van de vele markten struinen. Ik kijk ontzettend uit naar de reis. Helemaal nu het hier steeds kouder en donkerder wordt. Heerlijk om me straks weer in de warmte te begeven .

Ik laat het lekker allemaal over me heen komen. Ik wil vooral genieten van alles wat er om me heen gebeurt, genieten van het land, genieten van de zon en last but not least genieten van mijn tijd samen met C. Het is onze eerste echte vakantie samen, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, maar ik heb er alle vertrouwen in. Sterker nog, ik kan me geen leukere vakantie voorstellen dan met hem! :)

Zijn jullie wel eens naar Thailand geweest? Tips zijn welkom! En welk eiland is echt aan te raden?

Labels: , , , ,

2 reacties:

Op 23 oktober 2012 om 08:41 , Anonymous Anoniem zei...

Echt een fantastisch land.
Je gaat het zo naar je zin hebben en wilt zeker te weten nog een keer terug.

 
Op 6 november 2012 om 13:24 , Anonymous Anoniem zei...

ik ga in april / mei .. kan niet wachten. wat en hoe precies moet ik nog uitstippelen

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage