This page has moved to a new address.

LooksLikeDesign: Roderick Vos bank

Very Berry Mint: LooksLikeDesign: Roderick Vos bank

dinsdag 12 juli 2011

LooksLikeDesign: Roderick Vos bank

Ik heb een tijd lang gezocht naar de perfecte bank. Ik heb wekenlang internet afgespeurd, diverse winkels bezocht en uiteindelijk vond ik een prachtige bank van Roderick Vos, de Hopper. Een elegant model met aliminium poten. De keuze in stoffen is zeer uitgebreid. Mijn favoriet is de vilt-achtige stof. De rugleuning is de eye-catcher van deze bank. Deze kantelt een stukje naar achteren, dit geeft de bank een unieke uitstraling. 

Deze bank is verkrijgbaar bij designonstock voor een prijs vanaf €1750,-.  Een behoorlijke investering dus. Maar lookslikedesign zou lookslikedesign niet zijn als daar een betaalbaar alternatief voor gevonden wordt.

En ja hoor, na urenlang zoeken op het web stuit ik op de winkel Designsales. En wat zie ik daar tot mijn verbazing? Bijna precies dezelfde bank als de Hopper van Roderick Vos, maar dan voor een prijs vanaf €1195,-. Dat scheelt toch bijna 600 euro!


De bank heet Baffin en heeft dezelfde rugleuning als de Hopper. Ook is deze bank in een viltstof verkrijgbaar. Het enige verschil zijn de poten en de diversiteit aan kleuren. De baffin is in een tweetal kleuren beschikbaar. De keuze is dus wat beperkt, maar het zijn gangbare kleuren waarvan ik denk dat ze in vele interieurs zullen passen.

Labels: , , ,

1 reacties:

Op 12 juli 2011 om 11:48 , Anonymous Pauline zei...

Ohh die bank is gaaf, hebben, hebben, hebben :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage