This page has moved to a new address.

Tip: Conscious hotel Amsterdam

Very Berry Mint: Tip: Conscious hotel Amsterdam

zondag 31 juli 2011

Tip: Conscious hotel Amsterdam

Ik vind het altijd leuk om een weekendje weg te gaan. Lekker even naar een andere stad en weg uit je dagelijkse omgeving. Af en toe plan ik een weekendje weg om een nieuwe stad te verkennen, urenlang te winkelen en natuurlijk uit eten bij de leukste restaurants. Meestal boek ik een hotel, ik let dan op de prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk, maar ik vind het een pré als het een designhotel is. Dan is het nóg leuker om in een hotel te vertoeven, omdat het mooier is dan thuis!

Laatst las ik over een nieuw hotel in Amsterdam, het conscious hotel. Dit hotel ligt aan het Vondelpark, lekker centraal dus. Het is een design hotel, maar ook nog eens 100% duurzaam. Dat is dubbelgoed natuurlijk! 100% duurzaam zou misschien eerder een hoog geitenwollensokken gevoel bij je oproepen, maar dat is bij dit hotel zeker niet het geval. Dit hotel is op en top design!

Kijk snel verder voor de foto's:




Wat ziet het er mooi uit he? En dan te bedenken dat bijvoorbeeld het bureau is gemaakt van gerecyclede koffiebekers, yoghurtbekers en koelkasten. De kamers worden schoon gemaakt met milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen en het ontbijt is 100% organisch./biologisch.
Naast het hotel aan het Vondelpark is er ook een hotel vlakbij het Museumplein. Voor meer info en om de beschikbaarheid te checken, kijk op www.conscioushotels.com

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage