This page has moved to a new address.

United Nude chair

Very Berry Mint: United Nude chair

maandag 25 juli 2011

United Nude chair

Laatst zocht ik op internet naar nieuwe schoenen. Eén van de sites die ik bezocht was United Nude, een prachtig schoenenmerk. Ik was lekker op de site aan het rondkijken toen ik ineens een tabje Furniture zag. Ik ging meteen even kijken en zag daar een super mooie stoel, the Lo Res chair.

Deze stoel is geinspireerd op de Panton chair, waar ik laatst over schreef. Ook deze stoel is vervaardigd uit één stuk en gemaakt van één materiaal. Deze stoel heeft zowel een matte als een glanzende afwerking. Het verschil met de Panton is dat deze stoel juist erg hoekig is terwijl de Panton heel gestroomlijnd is. Lees snel verder voor de foto's!




 
De stoel is verkrijgbaar via www.unitednude.com en kost €1395,-


Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage