This page has moved to a new address.

Goede voornemens 2013

Very Berry Mint: Goede voornemens 2013

woensdag 9 januari 2013

Goede voornemens 2013

Het is alweer 9 januari. De kop is er af. Het jaar 2013 is officieel begonnen! Wat zal dit jaar in petto hebben? 2012 was voor mij een bijzonder jaar, met hoogte- en dieptepunten. Achteraf kan ik zeggen dat 2012 een goed jaar was! Ik heb de liefde van mijn leven ontmoet, ben in m'n uppie op taalreis geweest naar Malaga, heb een fantastische reis naar Thailand gemaakt met C. en op de valreep heb ik ook nog een nieuwe baan. Ik hoop dat het jaar 2013 net zo fantastisch wordt als 2012! Natuurlijk heb ik een aantal goede voornemens. Bij deze wil ik ze graag met jullie delen.


1. Gezonder eten
Ik heb besloten dat ik gezonder wil eten. Ik wil in ieder geval geen plofkip meer eten. Ten eerste heeft de kip geen goed leven gehad en ten tweede is het erg slecht voor je eigen lijf. Ik wil wat meer letten op mijn eetpatroon, zo sla ik het ontbijt regelmatig over en soms zelfs ook de lunch. Dit is heel erg slecht, ik weet het. Daar moet dus verandering in komen!
 
 
2. Genieten van het leven
Net als in 2012 wil ik in 2013 weer volop genieten van het leven. Leuke dingen doen, ontspannen, tijd doorbrengen met m'n vriend, familie en vrienden. Lekker uit eten gaan, bioscoopbezoekjes, festivals, lente en zomer, terrasjes, strand etc. 2013 bring it on!
 

3. Het gat in mijn hand dichten ;)
Ja, ik geef het toe. Ik heb een ontzettend groot gat in m'n hand. Ik shop graag, heel graag. Ik laat me snel verleiden in de winkels, maar ook online. Ik ben al begonnen met het stopzetten van alle nieuwsbrieven die ik dagelijks in mijn mail ontvang. Dan word ik niet meer verleid door slogans als: alleen vandaag geen verzendkosten bij de H&M! of Deze week 20% korting op alles! Zo word ik steeds geconfronteerd met zogenaamde onmisbare deals en aanbiedingen. Daarnaast wil ik wat bewuster worden met het kopen van kleding. Heb ik het echt nodig? Hoe ga ik dit combineren? Vind ik het echt leuk? Dat zijn de vragen die ik mezelf ga stellen voordat ik mijn pinpas trek.



4. Leuke reizen maken
Sinds mijn (onze) vakantie in Thailand ben ik verkocht! I love travelling :) Het jaar begint goed wat dat betreft. C. en ik gaan in februari een weekendje naar Londen. Het is een verjaardagscadeautje van mij en natuurlijk vind ik het zelf ook heel erg leuk. Kan niet wachten om drie dagen in deze super stad door te brengen. Ook zou ik graag weer een mooie reis maken met C. Zuid-Afrika staat hoog op mijn lijstje, maar ook Amerika, de Antillen en Griekenland maken een goede kans. Hmm lastig kiezen..

 
5. Mezelf ontwikkelen

 
Zoals ik in de intro al vertelde, ik heb een nieuwe baan. Per 1 maart ga ik starten als inkoopadviseur bij een overheidsorganisatie. Eigenlijk hetzelfde wat ik nu doe, maar toch anders. Ik heb er ontzettend veel zin in en kan niet wachten om te starten met deze nieuwe uitdaging. Ik wil mezelf op professioneel vlak nog verder ontwikkelen. Deze baan biedt goede handvaten daar voor. Nieuwe kansen, mogelijkheden etc. Ik heb er zin in, lekker knallen!

Zo, dit waren mijn goede voornemens. Ik kan er nog wel meer verzinnen, maar het moet wel een beetje realistisch blijven haha. Ik hoop dat jullie allemaal een fantastisch jaar tegemoet gaan! Heb jij ook goede voornemens? Laat ze achter in de comments! 



Labels: ,

4 reacties:

Op 9 januari 2013 om 13:21 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Mooi geschreven An en mooie voornemens.. Mijn goede voornemens zijn zoals ieder jaar weer.. minder snoepen :) XX

 
Op 10 januari 2013 om 19:03 , Anonymous Joke Ulias zei...

Mooi Annika en wat schrijf je leuk! Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel.

Xx Joke Ilias

 
Op 10 januari 2013 om 22:03 , Blogger VeryBerryMint zei...

Hoi Joke, dank voor je reactie, wat leuk! Ik ben al begonnen met hardlopen met jouw programmaatje, pff zwaar hoor! Maar wil het wel doorzetten :) Xx

 
Op 10 januari 2013 om 22:03 , Blogger VeryBerryMint zei...

Thnx Pien, dat is ook nog een goed voornemen van mij haha

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage