This page has moved to a new address.

Webshop Love: Wonen met lef

Very Berry Mint: Webshop Love: Wonen met lef

donderdag 17 januari 2013

Webshop Love: Wonen met lef

Ken jij wonen met lef al? Nee? Dan laat ik je bij deze graag kennis maken met deze superleuke webshop! Wonen met Lef is een webshop met fijne, mooie spullen voor in huis. Je vindt er betaalbaar meubilair, originele accessoires en volop inspiratie voor je interieur. Onder andere HK-Living, Bloomingville, Housedoctor, Ferm Living & Zuss zijn merken die in deze shop verkocht worden. Ik ben fan! Kijk snel mee naar een impressie van het assortiment:


Foto's

Ik kijk regelmatig op de webshop voor inspiratie. Veel artikelen hebben een Scandinavisch design en daar hou ik van! Het is dat ik geen kat heb, maar anders zou ik zeker het Kattenpandje besteld hebben. Hoe leuk is dat?

Wat vindt jij van de webshop? Zit er iets voor je bij?

Labels: , , , , , ,

3 reacties:

Op 18 januari 2013 om 22:25 , Anonymous Quincy zei...

Leuke producten hebben ze :-)
Ziet er wel leuk, en vooral fris uit!

 
Op 2 februari 2013 om 21:40 , Blogger Marlissa zei...

Bedankt voor deze fijne tip!

 
Op 24 december 2013 om 10:23 , Anonymous PSbyDila.com zei...

Die kommetjes zijn supercute.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage