This page has moved to a new address.

Primark lente/zomer 2013

Very Berry Mint: Primark lente/zomer 2013

vrijdag 11 januari 2013

Primark lente/zomer 2013

Het is dan nog wel hartje winter, de winkels stromen al weer vol met de nieuwste lentecollecties. Ik vind het altijd leuk om weer in de nieuwe mode te duiken, maar ik wil het kopen van luchtige en fleurige lentekleding toch nog even uitstellen. Het is nog koud en guur buiten. Als je de kleding dan eindelijk aan kan trekken, zijn er wel weer nieuwe items die ik leuk vind. Nu vind ik het gewoon leuk om me af en toe te vergapen aan de mooie collecties en mijn wishlist steeds weer aan te vullen. Ik wil  jullie een kijkje geven in de lente,- zomercollectie van de Primark. Er zitten zeker leuke items tussen!

De fifties
De voorjaarscollectie van Primark grijpt terug naar tientallen jaren in het verleden, waaronder die van de fifties. Deze trend bestaat met name uit monochrome kleuren, maar wordt opgeleukt met funky koraal, babyblauw, citroen, aardbei,- en mintgroene tinten. Lekker fris!

Daarnaast zien we ook een collectie met een subtiele vrouwelijke uitstraling. Elegante modellen en subtiele kleuren als spearmint, lila lavendel en pistache geven de collectie een romantisch touch.



Sporty spice
Dit vind ik persoonlijk een erg leuke collectie. Een mix van sportieve kleding vermengd met relaxte stoffen, levendige kleuren en vrouwelijke details. Je ziet hier sweat tops, sportieve shorts, bomberjacks en trainingsbroeken. Wit voert de boventoon met contrasten in kobaltblauw, mandarijn, felle neonkleuren en opvallende prints.


De opleving van het wilde westen blijft duidelijk zichtbaar, want de laatste collectie heeft een Amerikaanse  look en feel, geïnspireerd op traditionele rodeo’s, cowboykleding, gecombineerd met een ongedwongen, bijna folkloristisch prairiegevoel. Deze kleding is een samenspel van crème en bordeaux, gecombineerd met de tinten rood en kaki. De laagjestrend is zonder enige twijfel weer aanwezig in het voorjaar van 2013, want daarin draait het immers om alles wat relaxt, ongedwongen en cool is!
 


Ik ben voornamelijk fan van de fifties collectie en de sporty spice look! Wat vindt jij van deze lente- zomercollectie van de Primark?



 

Labels: , , , , , ,

4 reacties:

Op 12 januari 2013 om 21:38 , Blogger Unknown zei...

Ah ze hebben weer hele leuke dingen! Ga morgen meteen kijken! Ik volg je nu ook met Bloglovin trouwens :D

 
Op 13 januari 2013 om 20:05 , Blogger Marlissa zei...

Ja heerlijk weer om tussen de de zomerse kleding te snuffelen, maar het kopen stel ik ook nog uit of het moet echt iets fantastisch zijn haha

 
Op 14 januari 2013 om 13:38 , Anonymous VeryBerryMint zei...

Wat leuk dat je me volgt :) Ik zal ook eens een kijkje op jouw blog nemen!

 
Op 14 januari 2013 om 13:39 , Anonymous VeryBerryMint zei...

Ja dat heb ik ook! Nu nog even lekker rondsnuffelen en dan straks echt toeslaan ;-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage