This page has moved to a new address.

New love: Karma of Charme

Very Berry Mint: New love: Karma of Charme

zondag 13 januari 2013

New love: Karma of Charme

Ohhh ik ben verliefd! Ja natuurlijk op m'n vriend, maar ook op de fantastische boots van Karma of Charme. Deze Ibiza style laarzen zijn al een tijdje populair, maar ik heb ze pas ontdekt. De lente,- zomercollectie van 2013 is waanzinnig mooi! Daarnaast zijn de laarzen, volgens bloggers en bn'ers, ook nog eens ontzettend comfortabel.


Je zou denken dat het een Spaans merk is, maar niets is minder waar. Karma of Charme komt uit Italie. De laarzen hebben een typische en unieke bohemian stijl. De laarzen zijn geinspireerd op de moccasinlaarzen uit de Indianen cultuur. De laarzen worden met de hand gemaakt. Dit verklaart tevens het prijskaartje, ze zijn niet goedkoop. Maar dan heb je ook wat! Wist je trouwens dat de laarzen een ingebouwde hak hebben van 5cm? Dat geeft je net dat extra stukje lengte :) Ik laat jullie hier een groot deel van de lente,- en zomercollectie zien. Mijn all time favourites zijn de halfhoge cognac laarzen met het sterpatroon. I love it! Dat wordt dus sparen.

 
 
 
Kijk hier voor de verkoopadressen. Ben jij ook fan van deze laarzen? Of vindt je het helemaal niks? Laat het achter in de comments!








 

Labels: , , , , , , , ,

2 reacties:

Op 13 januari 2013 om 10:36 , Blogger Unknown zei...

Ik hou er niet zo van :)

 
Op 14 januari 2013 om 16:03 , Anonymous Anoniem zei...

Jaaaa Karma of Charme is echt zo stoer! Kan niet wachten tot de zomercollectie in de winkels ligt..

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage