This page has moved to a new address.

Designhotels

Very Berry Mint: Designhotels

zondag 14 augustus 2011

Designhotels

Ik ga regelmatig een weekendje weg naar een leuke stad! Ik vind het ontzettend leuk om af en toe naar een andere stad te gaan en lekker te shoppen, struinen door de stad en terrasjes te pakken. Ik probeer mijn trip altijd zo goed mogelijk voor te bereiden en dat begint meestal met de zoektocht naar een leuk hotel. En aangezien ik een designliefhebber ben let ik hier ook op bij het zoeken naar een hotel. Meestal gebruik ik sites als booking.com of hotels.com, maar sinds kort heb ik een super goede site ontdekt, Splendia.com.

Splendia biedt op haar site 5000 luxe design hotels aan wereldwijd. Het is echt een super handige site wanneer je op zoek bent naar een hotel die net even anders is dan de standaard hotels, net even luxer is en die natuurlijk op en top design is ingericht. Ja leuk, zal je denken, maar wat kost dat wel niet? Nou dat valt dus heel erg mee. Splendia biedt kamers aan vanaf 60 euro per nacht. Natuurlijk zitten er ook kamers bij van 250 euro per nacht, maar zo is er voor ieder wat wils. Ze bieden in alle grote steden een selectie van hotels aan. Dus wil je naar Parijs, Barcelona, Milaan? Voor alle steden kun je op deze site terecht! Al nieuwsgierig geworden? Kijk snel verder voor een impressie:






Wordt je hier niet blij van? En dan te bedenken dat dit nog maar een kleine selectie is van een paar hotels uit Barcelona en Parijs. Splendia biedt tevens een soort membership aan. Door een hotel te boeken via de site spaar je automatisch punten welke je recht geeft op extra voordelen, bijvoorbeeld een gratis upgrade. Ik ga zeker gebruik maken van deze site wanneer ik weer een hotel ga boeken. Zie voor meer informatie en het complete aanbod www.splendia.com

Labels: ,

3 reacties:

Op 14 augustus 2011 om 22:10 , Anonymous Jannie zei...

Hoi Annika,

Wat leuk om te lezen. Ik ben ook gek van dit soort hotels en boek heel regelmatig via www.trendy-hotels.nl. Ben al eens met hen naar Antwerpen, Berlijn en Barcelona geweest. Kijk maar eens.

 
Op 15 augustus 2011 om 09:36 , Anonymous Lookslikedesign zei...

Hallo Jannie,

Dank je! Ja die site ken ik ook inderdaad, daar staan ook zeker mooie hotels op! Leuk :-)

Groetjes Annika

 
Op 18 augustus 2011 om 12:06 , Anonymous We love Sweet stuff zei...

Hier ga ik eens op kijken! Ziet er goed uit

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage