This page has moved to a new address.

How to: Budgetvriendelijk lounge terras

Very Berry Mint: How to: Budgetvriendelijk lounge terras

zaterdag 20 augustus 2011

How to: Budgetvriendelijk lounge terras

We hebben helaas nog geen mooie zomer gehad, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik hoop in ieder geval op een mooie nazomer. Ik woon zelf in een appartement en heb een klein balkon. Helaas heb ik alleen s'ochtends zon, dus ik zit er bijna nooit. Ik droom nog steeds van een mooi dakterras! Heerlijk loungen met een glaasje wijn er bij! Ik heb gezocht naar leuke items om een lounge terras mee te creeren, op een zo budgetvriendelijk mogelijke manier. Kijk snel verder naar mijn vondsten:


Loungeset van Leen Bakker, 950 euro

Vuurhaard van Leen Bakker, 279 euro


 Terrasverwarmer van Leen Bakker, 99 euro
Parasol van Gamma, 48 euro
 Terrastegel van Gamma, 5.99 euro


Verlichte Pot van 4udesigned, 139 euro

Flat ball van 4udesigned, 180 euro

Ligbed van Leen Bakker, 229 euro

Heb jij de beschikking over een mooi terras?

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage