This page has moved to a new address.

Mijn favoriete kettingen

Very Berry Mint: Mijn favoriete kettingen

zondag 1 juli 2012

Mijn favoriete kettingen

Ik ben dol op sieraden. Ze maken je outfit net even meer af. Ik ga dan ook niet de deur uit zonder oorbellen, een ketting of armbanden. Ik draag het liefst een opvallende ketting of oorbellen. Ik kies wel altijd één van de twee, want beide tegelijk dragen is net weer iets teveel van het goede. Ik heb de laatste tijd veel kettingen geshopt. Ik liep er steeds tegen aan, en ja dan moet ik het natuurlijk meenemen. Kijk verder voor mijn favoriete kettingen. Excuses voor de slechte foto's. Ik moet nog uitvogelen hoe ik het beste foto's kan maken, een goede achtergrond kiezen en ze goed scherp krijgen. Ik hoop dus binnenkort foto's van een betere kwaliteit te kunnen publiceren.

Jutka Riska

Primark

Primark

Zara

Primark

Forever21

Primark

Made by my sister
Wat is jouw favoriete sieraad?

Labels: ,

4 reacties:

Op 1 juli 2012 om 14:26 , Blogger Marlissa zei...

Mooie kettingen! Die van de Zara is mijn favoriet

 
Op 1 juli 2012 om 17:35 , Blogger VeryBerryMint zei...

Ja dat is ook mijn favoriet, tevens mijn nieuwste aanwinst ;-)

 
Op 1 juli 2012 om 19:26 , Blogger Sabine zei...

wow wat heb jij een hoop mooie kettingen, ik ben helemaal jaloers ;-). ik vindt vooral die van forever 21 erg mooi.

 
Op 1 juli 2012 om 20:27 , Blogger VeryBerryMint zei...

Ja die van Forever 21 is ook erg leuk! Ik heb vooral de laatste tijd veel kettingen gekocht ;)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage