This page has moved to a new address.

Gelpolish nails

Very Berry Mint: Gelpolish nails

donderdag 9 augustus 2012

Gelpolish nails

Afgelopen vrijdag stond ik met mijn zus op de Santpoorter markt. Het was de hele week feestweek in Santpoort en vrijdag was er jaarmarkt en vrijmarkt. Ik help mijn zus meestal met de markten, dat is naast handig ook gewoon veel gezelliger. Ik loop zelf ook altijd even een rondje om te kijken of er nog leuke kraampjes zijn. Ik kwam dit keer een nagelstyliste tegen. Ze had een speciale aanbieding om je nagels te laten lakken met gelpolish voor 15 euro. Normaal kost het 25 euro, best prijzig dus. Voor 15 euro besloot ik het te proberen.

Ik was nog niet bekend met gelpolish. Gelpolish is dus speciale nagellak dat veel langer blijft zitten dan normale nagellak. De nagellak blijft ongeveer 6 weken goed!! Ja 6 weken!! Normaal begint mijn nagellak al na 2 dagen te chippen en kan ik weer opnieuw beginnen. Pfoe, wat heb ik daar een hekel aan. Gel nagellak wordt net als gewone nagellak aangebracht. De nagelstyliste begon met een basecoat, vervolgens moest ik mijn handen 3 minuten onder de UV lamp houden om het snel uit te laten harden. Daarna werden er 2 lagen nagellak aangebracht en tot slot een topcoat. Tussen elke laag moesten mijn handen onder de UV-lamp.Ik koos voor een fel roze kleur, lekker vrolijk!

De nagellak bladdert dus niet af en is krasvast. Toen de lak er op zat was het ook meteen droog, en echt droog! Ik kon er gewoon met mijn nagel in drukken zonder dat de lak beschadigde, ideaal.


Ja ik weet het, mijn nagelriemen zien er niet uit, sorry :( Ik moet zeggen dat het wel iets netter aangebracht had kunnen worden, maar desalniettemin ben ik erg blij met het resultaat. Ik heb het nu 5 dagen er op zitten en er is nog geen enkele chip te zien. Echt super! Inmiddels ben ik een beetje gaan googlen naar dit product, en wat blijkt? je kunt het gewoon online bestellen. Ik ga zeker wat kleurtjes bestellen en een UV lamp, die heb je wel nodig namelijk! En op Ebay vind je zelfs nagellakjes voor 3 dollar, goed te doen toch? En dan kan ik het ook nog zelf aanbrengen.

Ik vind het een top uitvinding, niet meer om de 2 dagen je nagels opnieuw hoeven lakken, wat een verademing! Zou jij gelpolish gebruiken?

Labels: , , ,

2 reacties:

Op 9 augustus 2012 om 09:19 , Anonymous MariaNails zei...

Jazeker! Ik doe niet anders meer. Alles is mogelijk met gelpolish; naturel look, heftige nailart, alleen geen verlenging.
Ik verkoop regelmatig starterssetjes aan particulieren die chippen zat zijn, het is zo eenvoudig.

Groeten en veel plezier gewenst van je gelpolish!

Marian Bakker
MariaNails

 
Op 9 augustus 2012 om 21:25 , Blogger VeryBerryMint zei...

Ja het is echt een uitkomst. Het zit er nu bijna een week op en nog steeds geen chip! Hoe is het mogelijk? Ik ga binnenkort wat lakjes bestellen via Ebay denk ik..

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage