This page has moved to a new address.

My week

Very Berry Mint: My week

maandag 30 juli 2012

My week

Wat een heerlijke week was het afgelopen week. Eindelijk was ie er dan, de zon! En ik heb er goed gebruik van gemaakt. Ik heb mijn dagen vooral op het strand door gebracht. Maandag was ik met mijn zus en haar vriend naar Parnassia gegaan. Dit is een strandtent bij Bloemendaal in Zee. Hier kun je snel even wat eten en lekker op het terras relaxen. Daarna gingen we even de duinen inlopen, waar ineens een hele kudde wilde paarden besloot over te steken. Echt bijzonder om te zien.

Woensdag besloot ik na het werk even op een terrasje te gaan zitten bij mij om de hoek. Ik bestelde een cappucino en dook weg in mijn boek: Vijftig tinten grijs. Echt een aanrader! Ik heb hem in twee dagen uitgelezen.

Donderdag had ik een activiteit van m'n werk. We gingen een GPS speurtocht doen in Hoofddorp. Echt super leuk om te doen. Je moest een app op je Iphone installeren en daar de GPS coordinaten invoeren. Deze leidden je steeds naar een nieuwe plek. De coordinaten moest je zelf uitrekenen door raadsels en vragen op te lossen. Daarna gingen we bbq-en op de dagcamping in het Haarlemmermeerse bos.

Vrijdag ben ik met mijn zus met de scooter naar het strand geweest. Lekker de hele middag op het terras gezeten bij beachclub 10 in Zandvoort. Daarna nog even gewinkeld in Zandvoort en nog een keer koffie gedronken op het terras. Ideale dag!



Heb jij ook lekker van de zon kunnen genieten?


Labels: , ,

3 reacties:

Op 30 juli 2012 om 18:05 , Anonymous Brenda (Kookt!) zei...

Heerlijke week! Ook ik was vorige week in Zandvoort en daarna hebben we in Berlijn zonnestralen gepakt ;-)
Én ik heb vijftig tinten grijs net uit.. nu bezig met donker...

 
Op 30 juli 2012 om 18:54 , Blogger VeryBerryMint zei...

Ja ik ga deel 2 binnenkort ook halen! ;)

 
Op 30 juli 2012 om 19:04 , Anonymous Brenda (Kookt!) zei...

Moet je zeker doen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage