This page has moved to a new address.

Recept: Mexicaanse burgers

Very Berry Mint: Recept: Mexicaanse burgers

zaterdag 4 augustus 2012

Recept: Mexicaanse burgers

Ik geef het meteen maar toe, ik ben geen keukenprinses. Ik kom er niet eens bij in de buurt, eigenlijk ben ik een ramp in de keuken. Mijn zus daarentegen is precies het tegenovergestelde, een echte culinista die in een handomdraai de lekkerste gerechten op tafel tovert. Zij heeft ook een blog: http://www.uitpaulineskeuken.blogspot.nl.

Als ik kook dan wil ik dat het makkelijk én snel is. Ik heb geen zin om lang in de keuken te staan. Ik kwam deze Mexicaanse burgers een keer tegen op internet en vond dit makkelijk genoeg. En ze smaakten heerlijk! Lees snel verder voor het recept :)


Ingrediënten voor 4 personen

4 hamburgers
1 zakje mexicaanse kruiden (bijv. de fajita kruiden van de AH)
4 el salsa saus
4 el zure room
4 plakjes cheddar kaas
12 tortilla chips
4 broodjes

Bereidingswijze
Laat een grillpan met wat olie heet worden op een matig vuur. Kruid de hamburgers met de fajita kruiden. Bak de burgers in ongeveer 8 minuten aan weerszijden goud bruin. Leg op het laatst op elke burger een plakje cheddar kaas en laat dit smelten.

Leg op elk broodje een vers gemaakte burger met cheddar kaas. Doe daarop een el salsa saus en een el zure room. Maak af met ongeveer 3 tortilla chips.

En de maaltijd is klaar. Lekker snel en makkelijk. Eventueel kun je nog plakjes tomaat of ui toevoegen als je dat lekker vindt.

Bron foto


Ben jij een keukenprinses? Of ren je ook gillend weg van het fornuis?



Labels: ,

1 reacties:

Op 5 augustus 2012 om 23:35 , Anonymous LounaBeauty zei...

Jummie... :) Ik ben niet echt een keukenprinses :) hihii

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage