This page has moved to a new address.

Shoplog Brugge & Knokke

Very Berry Mint: Shoplog Brugge & Knokke

zaterdag 28 juli 2012

Shoplog Brugge & Knokke

In mijn fotolog van Brugge en Knokke liet ik al weten dat er een shoplog online zou komen. Hier is ie dan! Ik heb niet heel veel kunnen shoppen, omdat de dag dat we wilden shoppen alle winkels dicht waren in verband met een nationale feestdag. Best wel balen voor een shopaddict zoals ik. Maar er waren gelukkig toch nog een paar winkeltjes open en natuurlijk scoorde ik daar nog wat leuke dingen. Kijk snel verder naar mijn aankopen!

Deze broek kocht ik bij de Pimkie. Ik kom nooit bij de Pimkie, maar aangezien dit de enige winkel was die open was besloot ik toch even te gaan kijken. En onverwacht liep ik tegen deze leuke broek aan. Het is een skinny model en heeft een slangenprint. Ondanks dat het best een drukke print is, denk ik dat deze broek goed te combineren is. Hier komt nog wel een outfit of the day mee. De prijs van de broek was 30 euro.  

Bij de kassa van Pimkie lagen een aantal nagellakjes. Ik besloot deze mee te nemen. Een mooie roze, zomerse kleur. Deze nagellok kost 3 euro.

In Knokke zijn de winkels ook op zondag geopend. Aangezien de meeste winkels ver boven mijn budget zijn, dook ik even de Zara in. Ik zag dit tasje en was meteen verkocht. Hij was in de sale, dus voor 15 euro nam ik hem mee.

Dit waren mijn aankoopjes. Wat vindt jij er van?

Labels: , , , , ,

1 reacties:

Op 28 juli 2012 om 14:01 , Blogger Marlissa zei...

Je hebt gelukkig nog wel wat leuke dingen kunnen shoppen ook al waren veel winkels dicht. Wel balen is dat altijd.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage