This page has moved to a new address.

SHOPSTOP

Very Berry Mint: SHOPSTOP

vrijdag 3 augustus 2012

SHOPSTOP

Ja je leest het goed.. Ik las een shopstop in! Waarom? Omdat ik teveel kleding koop en mijn saldo steeds verder naar een dieptepunt daalt. Dat wordt nog een moeilijke klus, want ik hou van shoppen. Ik ben ook erg makkelijk te verleiden, in iedere winkel kan ik wel iets leuks vinden. Dit is ook meteen mijn probleem, voor ik het weet heb ik weer iets gekocht. Vervolgens draag ik het drie of vier keer en dan is het leuke er alweer af. Hier moet verandering in komen. Ik wil meer bewust shoppen en sparen voor de dingen die ik eigenlijk echt wil hebben, maar nooit koop omdat ik mijn budget er al door heen gejaagd heb.

Het wordt een hele opgave en daarom heb ik een doel in het vooruitzicht gesteld, een soort beloning. Ik wil nu minimaal tot 1 oktober niets kopen, of 1 november als ik het volhoud ;), dus geen kleding, geen schoenen, geen accessoires enz. enz. In het najaar wil ik graag een weekendje naar Londen en daar dan lekker shoppen. En dan alleen van het geld wat ik gespaard heb! Dit weekendje Londen heb ik echt nodig als motivatie, anders gaat het niet lukken!

Mijn kast, pff wat vol!
Hoe ik het ga doen, weet ik nog niet. In ieder geval zoveel mogelijk de winkels vermijden. En ik ga m'n kast weer eens doorspitten en leuke nieuwe combinaties verzinnen. Want ja, ik heb echt genoeg kleding.


Heb jij nog goede tips om geld te besparen en om niet in de verleiding te komen om te gaan shoppen? Ik hoor het graag!



Labels: , , ,

1 reacties:

Op 6 augustus 2012 om 18:16 , Blogger A Fashion Moment zei...

Haha ik herken het! Ik wens je heeeeel veeeeel succes ;-)
x

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage