This page has moved to a new address.

Summertime: favorieten Juli

Very Berry Mint: Summertime: favorieten Juli

donderdag 2 augustus 2012

Summertime: favorieten Juli

Het is alweer begin augustus. Het leek mij leuk om jullie mijn favoriete beautyproducten van de maand juli te laten zien. Juli was een afwisselende maand, met zowel veel regen als zon. Je zult dan ook een aantal zomerse producten terug zien in deze lijst. Kijk snel mee naar mijn favorieten:

Het was eindelijk weer zonnig en warm. Dat betekent: blote benen! En dat betekent meteen ook: veel smeren! Ik ben erg dol op deze bodylotion. Ik vind het pompje erg handig en mijn benen voelen de hele dag zacht aan. De verstevigende werking merk ik niet echt, maar dat maakt me niet uit.


Zolang als ik al leef poets ik mijn tanden met Aquafresh. Deze handige pompflacon kocht ik bij de Action. Een erg fijne prijs en super handig in gebruik.

 Bij de Kruidvat was laatst een aanbieding. Drie Dove producten voor 5 euro, echt een koopje. Ik nam deze douchecreme mee, want ik ben gek op kokosgeur. Hij voelt ook nog eens lekker zacht aan.


Deze geur van de Bodyshop heb ik veel gebruikt. Nu het eindelijk lekker zomers weer in Nederland is vind ik het fijn om een frisse zomerse geur te dragen. Deze geur is een limited edition van de LOVE ETC.. lijn van de BodyShop. De geur is fris, zomers en een beetje zoetig.


Als het wat warmer is wil ik liever niet een dikke laag foundation op m'n gezicht hebben. Ik gebruik nu graag de BB cream van L'oreal. Ik heb veel kritieken gehoord over de BB cream, omdat het niet een echte BB cream zou zijn, maar mij maakt dat niets uit. Hij dekt redelijk goed en voelt luchtig en fris aan.

 Deze dagcreme van de BodyShop bevalt erg goed. Hij is niet te vet en voelt fris aan. Ik gebruik hem dagelijks voordat ik de L'oreal BB cream op m'n gezicht smeer. Een perfecte combi wat mij betreft.

 Deze blush van MAC in de kleur Melba heb ik weer veel gedragen de afgelopen maand. Het is een vrij naturelle kleur die net dat beetje extra kleur geeft aan je gezicht.

Oh wat hou ik van deze blush/highlighter van KIKO. Ik kocht deze in Malaga. Deze blush geeft je echt een zomers look. Je kan de drie kleuren door elkaar dragen, maar je kan ze ook apart aanbrengen. Ik gebruik meestal de highlighter (de meest rechtse kleur) apart op mijn jukbeenderen en de overige kleuren meng ik door elkaar en gebruik ik als blush.


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden! Wat zijn jouw favorieten van de maand juli? 

Labels: , , , , ,

1 reacties:

Op 2 augustus 2012 om 19:05 , Anonymous LounaBeauty zei...

Mooie favorieten :) Vooral de Mac blush!! :) xoxo

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage