This page has moved to a new address.

On my way: Ebay bestelling gelpolish

Very Berry Mint: On my way: Ebay bestelling gelpolish

zondag 12 augustus 2012

On my way: Ebay bestelling gelpolish

Ik vertelde jullie laatst al dat ik mijn nagels had laten doen met gelpolish. Het zit er inmiddels ruim een week op en er is nog steeds geen chip te zien, echt een wonder! Ik ben echt blij met het resultaat en gelpolish is voor mij de ideale oplossing, aangezien ik geen zin heb om iedere drie dagen m'n nagels te lakken. Gelpolish blijft minimaal 2 weken mooi. Je moet het wel laten drogen met een UV lamp. Omdat ik geen zin heb om elke keer naar een nagelstyliste te gaan, besloot ik op Ebay te kijken. En daar vond ik het: gelpolish in allerlei kleuren! Ik plaatste meteen een bestelling. Nu moet ik 2 weken ongeduldig afwachten tot mijn bestelling binnen is. Kijk snel naar mijn bestelling:











Ik ben zo benieuwd naar mijn bestelling. Is gelpolish ook iets voor jou?

Labels: , , , , , ,

1 reacties:

Op 28 september 2012 om 11:54 , Anonymous Anoniem zei...

En inmiddels al geprobeerd?

Groetjes Britt

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage