This page has moved to a new address.

OOTD Colour your day

Very Berry Mint: OOTD Colour your day

zaterdag 11 augustus 2012

OOTD Colour your day

Gisteren was het heerlijk weer. Samen met m'n zus ging ik naar Zandvoort om daar heerlijk bij een strandtent neer te ploffen. Ik kan werkelijk de hele dag aan het strand zitten en niks doen. Gewoon een beetje om me heen kijken, mensen kijken en af en toe wat drinken bestellen, top! Aangezien ik een shopstop heb ingelast ben ik de inhoud van mijn kast aan het herontdekken. Daar vond ik dit leuke rokje van de H&M weer terug. Deze heb ik al heel lang, maar draag ik bijna nooit. Ik besloot hem weer eens aan te doen, gecombineerd met een basic donkerblauw shirt van de H&M. Verder draag ik mijn neon roze Zara ketting, Primark slippers en een tas van Van Dalen. Ik weet niet meer waar de zonnebril vandaan komt, het is in ieder geval geen Ray Ban. Kijk snel verder voor de foto's!







Dit waren de foto's, ik ben benieuwd wat je van de outfit vindt! Wat draag jij graag naar het strand?

Labels: , , , ,

2 reacties:

Op 11 augustus 2012 om 10:21 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Mooie outfit en mooie foto's :D

 
Op 12 augustus 2012 om 10:50 , Anonymous Nuria zei...

Leuke outfit!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage