This page has moved to a new address.

Shoplog Action

Very Berry Mint: Shoplog Action

vrijdag 10 augustus 2012

Shoplog Action

Ja ik weet dat ik laatst een shopstop heb aangekondigd. Maar soms heb ik gewoon dingen nodig. Ik vind vooral dat ik geen kleding meer mag kopen, maar af en toe een klein dingetje moet kunnen toch? Ik werk in Hoofddorp en daar zit een Action. Ik hou van de Action! Wat heb je daar toch leuke spulletjes voor weinig geld. Ik koop ook meestal mijn shampoos, douchegels en tandpasta daar, dat scheelt echt een aantal euro's met de reguliere drogisterijen.

Kijk je snel mee naar mijn aankoopjes?

Ik gebruik eigenlijk altijd een douchepuff onder de douche. Je douchegel gaat er lekker door schuimen en je kan je huid meteen een beetje scrubben. Het was tijd voor een nieuwe en ik nam deze twee mee voor 0.49 cent per stuk.  


Bij toeval zag ik deze led lampjes. Ze zien er uit als een waxinelichtje, maar er zit dus een batterijtje in. Het lampje flikkert ook nog een beetje, waardoor het echt op een vlammetje lijkt. De prijs van deze lampjes was 0.89 cent.

 En hier heb ik ze in gezet. Deze staat op mijn salontafel. Ziet er gezellig uit toch?

 Hoe cute is deze handzeep? Ik vind Hello Kitty echt leuk! Ik nam deze mee voor in de wc, staat lekker vrolijk. De prijs was 0.99 cent.


 Ik had een aantal fotolijstjes nodig. Toen ik in Malaga op vakantie was ben ik ook een dagje naar Sevilla geweest. Daar had ik een leuke prent en ansichtkaarten gekocht met het idee deze in te lijsten. Ik zag deze lijstjes liggen en ze waren zo goedkoop dat ik ze besloot mee te nemen. De kleintjes kosten 0.99 cent per stuk en de grote kost 3.69 euro.

 En dit is het resultaat! Leuk he? Nu moet ik nog een leuk plekje vinden om ze op te hangen. Het doet me herinneren aan een hele fijne vakantie!

En als laatste kocht ik deze pleisters. Niet heel spannend, maar wel altijd handig om in huis te hebben. Deze kosten 0.29 cent.


In totaal was ik nog geen 10 euro kwijt ;) Ben jij ook fan van de Action?



Labels: , , , , , , ,

1 reacties:

Op 17 augustus 2012 om 21:39 , Blogger Marlissa zei...

Ja ik ben ook wel een fan haha. Vond het eerst maar niets, maar nu zit er ook een action bij mij in de stad en is het toch wel ideaal. Vandaag nog een bakvorm gekocht die nergens anders in de buurt te krijgen was. Wat moet je zonder de action?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage