This page has moved to a new address.

IPhone hoesje

Very Berry Mint: IPhone hoesje

maandag 2 juli 2012

IPhone hoesje

Net als vele anderen ben ik ook in het bezit van een Iphone4. Ik had een goed hoesje nodig om hem te beschermen. Aangezien ik nogal een kluns ben en regelmatig mijn telefoon laat vallen, is een stevige hoes noodzakelijk. Ik hou van felle kleurtjes en aparte hoesjes, dan valt je telefoon tenminste op. En je loopt niet het risico dat iemand anders per ongeluk jouw telefoon meeneemt.

Een tijdje geleden was ik op de Landgoedfair van de Olmenhorst. Een ontzettend leuke markt met allerlei kramen. Er werden onder andere woonaccessoires, leuke gadgets en kleding verkocht. Het was die dag heerlijk weer, dus een perfecte dag om rond te struinen. Bij een van de kraampjes viel mijn oog op een wel heel leuk Iphone hoesje. Hij is roze, van rubber en heeft een huisjes-patroon. Erg schattig en lekker opvallend. En niet te vergeten stootvast!




Voor 10 euro nam ik dit leuke exemplaar mee. Het hoesje is onder andere te koop bij www.studiostationery.nl.

Heb jij ook een opvallend hoesje om je telefoon?

Labels: ,

4 reacties:

Op 2 juli 2012 om 10:40 , Blogger Unknown zei...

Aaah haha, dat is echt een super leuk hoesje! Ik heb eigenlijk alleen zo'n "bumper" randje, m'n telefoon is al zo groot haha.. (Galaxy S2)

 
Op 2 juli 2012 om 12:56 , Blogger VeryBerryMint zei...

Haha ja ik heb zelf ook de Galaxy S2, deze is van mn werk! ;)

 
Op 3 juli 2012 om 20:52 , Blogger hazel zei...

Gaaf! Jammer genoeg ook de Galaxy S2 en geen Iphone meer. Maar zullen ze zoiets niet ook voor de Galaxy hebben?

 
Op 3 juli 2012 om 21:17 , Blogger VeryBerryMint zei...

Geen idee, als ik het tegen kom zal ik het op VeryBerryMint plaatsen :-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage