This page has moved to a new address.

Sale Shoplog - New in!

Very Berry Mint: Sale Shoplog - New in!

woensdag 4 juli 2012

Sale Shoplog - New in!

Oke, ik ben een shopaddict. Laat ik het maar meteen toegeven! Ik wordt blij van shoppen en ben helemaal in m'n nopjes als de nieuwe collecties weer de winkels binnen stromen. Het begint nu al, het is nog maar begin juli, maar de nieuwe herfstcollectie is hier en daar al te vinden. En dat terwijl de SALE nog volop aan de gang is. Ik wordt dan ook meestal afgeleid door de nieuwe collectie. Desalniettemin heb ik toch wat SALE items gescoord de laatste weken. Ik moet bekennen dat ik hier toch ook erg blij mee ben. Kijken jullie snel mee naar mijn nieuwe aanwinsten?


Dit knalrode jurkje scoorde ik voor 9.95 euro bij de MANGO. De originele prijs was 29.95 euro. Een leuk, alledaags jurkje. Ideaal voor naar kantoor.



Deze basis zwarte blazer vond ik bij de VILA. Voor slechts 15 euro nam ik dit exemplaar mee. Een zwarte blazer is eigenlijk onmisbaar in je garderobe. Een goede basic, die met veel outfits te combineren is.



De sale bij Supertrash is super. Bijna alle items zijn meteen 50% afgeprijsd. Deze laarzen was ik al tegen gekomen toen ze net binnen waren. Ze waren 130 euro en op dat moment was mijn budget even niet zo groot. Later zag ik ze in de Leidsestraat in Amsterdam voor de helft van de prijs. Yes, ik wilde ze meteen meenemen. Maar helaas, mijn maat (39) was al uitverkocht. Ik had ze al uit m'n hoofd gezet tot ik ineens op Facebook zag dat de laarzen in de online shop nog te koop waren, voor maar liefst 38 euro. Wow! Je kunt je dan ook vast wel voorstellen dat ik niet lang nagedacht heb over deze aankoop. Uhum, binnen 1 minuut had ik de bestelling geplaatst ;). Ik ben hier super blij mee, de laarzen zijn lekker stoer en ook geschikt voor de herfst. Misschien plaats ik binnenkort een outfit foto met deze laarzen.

Ben jij ook een echte SALE shopper? Wat zijn je laatste aankopen?

Labels: , ,

1 reacties:

Op 4 juli 2012 om 12:42 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Die laarzen, die wil ik :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage