This page has moved to a new address.

Zara likes

Very Berry Mint: Zara likes

donderdag 26 juli 2012

Zara likes

Oh wat hou ik toch van de Zara! Het is echt een van mijn favoriete winkels. Sinds kort is er een filiaal in Hoofddorp, waar ik werk. Eigenlijk kunnen ze net zo goed mijn salaris storten op de rekening van Zara haha. Regelmatig neem ik even een kijkje en ik zie altijd wel iets wat ik leuk vind. Toch probeer ik mezelf regelmatig in te houden, want de Zara is nu eenmaal niet echt goedkoop. In Spanje ga ik altijd helemaal los, aangezien de Zara daar 30% goedkoper is. Why?? Onlangs keek ik weer even in de online webshop van Zara en zag allemaal mooie nieuwe items. Wow! Ik wordt er echt hebberig van. Je ziet veel Peplum, leer, gekke prints en verschillende stoffen die met elkaar gecombineerd worden, terug komen in de collectie. Ik selecteerde mijn favorieten voor jullie. Kijk snel mee naar de foto's:
























Vinden jullie de Zara ook zo leuk? En wat zijn jouw favorieten van bovenstaande items?

Labels: , ,

1 reacties:

Op 27 juli 2012 om 21:48 , Blogger Marlissa zei...

Mooie items. Zie weer genoeg leuke dingen. De eerste trui en de leren jasjes zijn prachtig

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage