This page has moved to a new address.

Studs & Spikes

Very Berry Mint: Studs & Spikes

donderdag 19 juli 2012

Studs & Spikes

De trend deze herfst/winter zijn studs en spikes. Je ziet het overal in de winkels. Schoenen met studs of spikes, tassen, broeken, jasjes en blousjes, noem het maar op of er zitten studs of spikes op. You hate it or you love it en I love it. Ik vind het leuk en het ziet er lekker stoer uit. Ik hou er wel van als het een beetje subtiel is en ik ben ook meer van de studs dan van de spikes. Spikes zijn net even wat heftiger. Dus laat die trend maar komen! Ik weet zeker dat er wel een paar items met studs in mijn kast zullen belanden. Ter inspiratie heb ik een moodboard gemaakt:


Studs & Spikes inspiration



En wat vinden jullie van deze trend?

Labels: , ,

4 reacties:

Op 19 juli 2012 om 15:06 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Leuk an! Heb je dat met dat Polyvore gedaan?

 
Op 19 juli 2012 om 18:14 , Blogger Jesdiny zei...

Wat een heerlijk moodboard! ik vind deze trend ook helemaal geweldig!!

 
Op 19 juli 2012 om 21:25 , Blogger VeryBerryMint zei...

Thnx! Ja met Polyvore idd :) Is heel makkelijk!

 
Op 19 juli 2012 om 21:25 , Blogger VeryBerryMint zei...

Dank je! Ja ik hou er ook van. Kom maar op met die studded schoenen, jasjes etc :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage