This page has moved to a new address.

My favourite spots @ home

Very Berry Mint: My favourite spots @ home

vrijdag 20 juli 2012

My favourite spots @ home

Terwijl ik van mijn weekendje in Brugge geniet laat ik jullie mijn favoriete plekjes in huis zien. De eerste is mijn eettafel. Ik heb deze tafel nog niet zo lang en ben er erg blij mee. Aan de ene kant staat een houten bankje en de andere kant 3 stoelen. De stoelen zijn replica's van Eames, waar ik hier eerder over verteld heb. Ik vind het superleuk staan zo, het hout gecombineerd met het frisse wit. De lamp maakt het leuk af en geeft een leuk effect op de muur!



Mijn tweede favoriete plek is mijn schommelstoel. Ook dit is weer een replica van Eames. Ik zie het verschil bijna niet en ik heb het er niet voor over om honderden euro's te betalen omdat het toevallig van Eames is. Je kunt hier lekker relaxed op schommelen terwijl je naar buiten kijkt.



Wat zijn jouw favoriete plekjes in huis?


Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage