This page has moved to a new address.

Creatief met vilt

Very Berry Mint: Creatief met vilt

donderdag 12 juli 2012

Creatief met vilt

Rondsurfend in één van mijn favoriete woonwebshops kwam ik een ontzettend leuk merk tegen: Hey-Sign. Hey-Sign maakt allerlei mooie spullen van vilt. Van kussens tot vloerkleden en van tassen tot sieradenopbergers. Alle producten zijn in dezelfde kleuren verkrijgbaar, je kunt kiezen uit maar liefst 41 verschillende kleuren. Bij KikkeSpulle wordt een groot deel van het assortiment verkocht.

Het merk is van Duitse afkomst en bestaat ongeveer 10 jaar. Het vilt is gemaakt van 100% pure wol en is tevens verkrijgbaar in verschillende diktes.

Ik vind het leuk! Vilt is een bijzondere stof, wat hele simpele producten heel speciaal maakt. Het heeft een moderne, speelse uitstraling. Op KikkeSpulle zocht ik mijn favorieten uit. Kijk snel mee:

Shoppers

Opbergers

Opbergbakjes
Tas

Vloerkleed
Bron foto's 1, 3 en 5
Bron foto's 2 en 4

En, wat vinden jullie van dit merk? Zou jij met zo'n shopper door de stad lopen?

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage