This page has moved to a new address.

Craving: gave schoenen onder de 60 euro

Very Berry Mint: Craving: gave schoenen onder de 60 euro

zaterdag 14 juli 2012

Craving: gave schoenen onder de 60 euro

I want them. I want them all. Ik kende het merk Blink al een tijdje. Ik heb nog nooit schoenen van Blink gekocht, maar ze hebben nu toch wel hele leuke items in de collectie. Ik kan eigenlijk niet kiezen en wil ze allemaal. Wow wat een prachtige schoenen, en wat een vriendelijke prijs. De schoenen die ik mooi vind kosten maximaal 60 euro. Goed te doen vind ik! Kijk snel mee naar m'n favorieten:

Enkellaars brons 59.95 euro

Enkellaars 59 euro

Neon pump 39.95 euro


Enkellaars 59 euro

Enkellaars zwart 59 euro

De schoenen zijn onder andere te koop bij Shoeline en Brandos.

Welk paar zou jij aan je voeten willen laten schitteren?


Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage