This page has moved to a new address.

Shoplog Primark & H&M

Very Berry Mint: Shoplog Primark & H&M

woensdag 18 juli 2012

Shoplog Primark & H&M


Gisteren liet ik jullie al even een sneak preview zien van mijn geshopte items. Maar hierbij de echte shoplog. Ik heb niet heel veel gekocht, maar wilde jullie toch even mijn aankoopjes laten zien.

Ik kan nooit de Primark verlaten zonder iets te kopen. Het is ook zo ontzettend goedkoop. En als shopaddict is het dan moeilijk om 'nee' te zeggen tegen iets wat leuk is en maar 4 of 5 euro kost. Maar dit keer heb ik me weten in te houden. Ik stel mezelf eerst altijd de vraag: Heb ik het nodig? Heb ik al zoiets in de kast liggen? Zo nee, dan neem ik het mee.

Kijk snel verder naar mijn nieuwe aanwinsten:



Deze gympen scoorde ik voor 7 euro! Ik heb al een lange tijd zwarte All Stars op m'n wishlist staan. Deze lijken er precies op en aangezien ik niet echt een merkfreak ben, maakt het me niet uit. Ik nam ze dus mee. Ik heb bijna geen platte schoenen en er ontbrak nog een paar basic gympen in mijn collectie. Ideaal voor naar festivals of als je een shopdagje in de planning hebt.



Ik ben eigenlijk niet echt fan van de kleding van de Primark. Ik ga meestal voor de accessoires, schoenen, sokken etc, want ik vind dat de kwaliteit van de kleding nogal slecht is. Toch moest ik dit rokje meenemen. Ik hou echt van (nep) leer, helemaal als het gecombineerd is met andere stoffen. Het geeft de kleding een stoere uitstraling. Ik nam dit rokje mee voor 15 euro.

De nieuwe herfstcollectie van de H&M staat sinds kort online. Ik breng bijna iedere dag een bezoekje aan de H&M webshop om te kijken of er nog nieuwe items zijn toegevoegd. Mijn oog viel meteen op deze laarsjes:




Zijn ze niet prachtig? Ze zijn van zwart (kunst) leer en de hak en achterkant is van zwart suede. De hak is 11 cm, maar er zit een plateau in van 2cm. Ze zitten erg lekker, ze geven voldoende ondersteuning en de hak voelt niet heel hoog door het plateau. Ze zijn er ook in het groen, grijs en bordeauxrood. Ze kosten 29.95 euro, maar even googlen op 'kortingscode H&M juli 2012' en bam! je hebt 12 euro korting te pakken. Dus ik kocht ze uiteindelijk voor 17 euro exclusief verzendkosten. Ik ben er superblij mee, want dit laarsje kan ik echt overal mee combineren. Als je bij H&M gaat shoppen raad ik aan altijd even te googlen naar een kortingscode. Er is er altijd wel 1 van toepassing en dat scheelt toch weer een paar euro's.

Zo, dit waren mijn geshopte items. Wat vindt je er van? Zou jij ook 1 van deze items willen hebben?



Labels: , , , ,

4 reacties:

Op 18 juli 2012 om 14:38 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Jij bent echt... verschrikkelijk :)

 
Op 18 juli 2012 om 14:47 , Blogger VeryBerryMint zei...

Dank je! :)

 
Op 19 juli 2012 om 10:53 , Blogger xMYSTERYCHICK zei...

leuke aankoopjes! die laarsjes! OMG! ♥

 
Op 19 juli 2012 om 21:26 , Blogger VeryBerryMint zei...

Dank je! Ja en ze lopen ook nog eens lekker :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage