This page has moved to a new address.

Sneak Preview: Oops I dit it again

Very Berry Mint: Sneak Preview: Oops I dit it again

dinsdag 17 juli 2012

Sneak Preview: Oops I dit it again

Oops I did it again, ik heb weer es geshopt. Niet veel hoor, maar een paar dingetjes. Ik werk in Hoofddorp en daar is een Primark. Regelmatig neem ik hier een kijkje of er nog leuke dingetjes te koop zijn. Ik vind het (gelukkig) niet meer zo leuk als toen ik de Primark net leerde kennen, maar af en toe hebben ze toch wel hele leuke en handige dingen. Ik kwam onderstaande foto tegen op de facebook van Primark en dat was voor mij de reden om even een kijkje te nemen.


Want, wat een gave jas! Ik vind hem echt super. Ze hadden een zelfde soort exemplaar bij de Zara, maar die kon ik niet vinden in het filiaal in Hoofddorp of online. Daarnaast is deze ook nog eens goedkoper. Maar helaas, ik kon hem niet vinden helaas. Misschien is de jas al uitverkocht, of moet hij nog binnen komen.

Ik nam wel een paar andere dingen mee:


Ja, ik hou het nog even geheim.. Ik heb namelijk ook nog een bestelling geplaatst bij de H&M en zodra dat binnen is zet ik een shoplog online. Nog even geduld..

Komen jullie wel eens bij de Primark? En kan je je dan goed inhouden of kom je met tassen vol thuis?

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage