This page has moved to a new address.

Last week in photo's

Very Berry Mint: Last week in photo's

maandag 13 augustus 2012

Last week in photo's

Wat een leuke week heb ik gehad! Ik heb veel tijd op het strand door gebracht. Het was natuurlijk ook heerlijk weer, dus hét moment om naar het strand te gaan. Ik krijg altijd meteen een vakantiegevoel van het strand. Lekker bij een strandtent rondhangen en nergens aan denken. Ik heb deze week dan ook behoorlijk slecht gegeten, van bitterballen tot pizza tot pannekoek, noem maar op. Nu maar weer even een balans weekje ;)

Afgelopen weekend was ik met C. naar Caprera geweest. Caprera is een openluchttheater in Bloemendaal. Het is heel bijzonder, want je zit gewoon midden in het bos. Ik vind het altijd super, een magisch sfeertje hangt er. We waren bij een optreden van Crazy Pianoo's, echt top! Waar in het begin iedereen nog rustig op de bankjes zat ging iedereen helemaal los naarmate de avond vorderde. Op het einde zelfs de polonaise gelopen, haha.. Het was dus een top week! Kijk snel mee naar de foto's die ik gekiekt heb:

Mijn drinkbeker op het werk. Echt super handig en ook nog eens duurzaam, hij is namelijk gemaakt van bamboe en mais. Ik heb deze van www.uiteigenstreek.nl 

Boek dat ik aan het lezen ben voor mijn werk, erg interessant. Ik vind het altijd leuk om up to date te blijven van ontwikkelingen rondom mijn werk.

 Met m'n zus een hele middag bij strandtent Zout gezeten in Zandvoort, erg leuke tent!

Weer een beetje bijkleuren

En even wat snacken ;)

 Genieten van de zon

 Na ons middagje strand gingen we lekker barbequen

 Heerlijk vlees gehaald bij een slagerij in Aerdenhout. Je merkt dan toch wel echt verschil met vlees uit de supermarkt.


 Lekker drankje er bij!

En voor na een lekker kopje koffie


Outfit voor naar het werk

 Sinds kort zit er een Pizzabakkers in Haarlem. C. en ik besloten er zaterdag een hapje te gaan eten en het was heerlijk!

Ik nam een pizza salami en C. nam de pizza met parmaham en rucola

En natuurlijk nam ik als dessert de tiramisu, ben daar verslaafd aan!


 Openluchttheater Caprera in Bloemendaal, is het er niet prachtig?

 Helemaal los met Crazy Pianos


Na Caprera nog even wat gedronken bij Dodici in Haarlem

 Zondag weer lekker gechilled op het strand. Dit keer bij Vooges in Zandvoort.

 En daarna lekker pannekoeken gegeten :)

 Gespot in de AH, Starbucks Mmmm

Dit was mijn week. Hoe was die van jou? Ook van het mooie weer genoten?

Labels: , , , , , , ,

2 reacties:

Op 13 augustus 2012 om 20:32 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Leuk zeg :)

 
Op 17 augustus 2012 om 21:40 , Blogger Marlissa zei...

Zo fijn al die zomerse foto's! Al het eten ziet er goed uit:)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage