This page has moved to a new address.

Sfeerimpressie woonbeurs

Very Berry Mint: Sfeerimpressie woonbeurs

zondag 30 september 2012

Sfeerimpressie woonbeurs

Afgelopen vrijdag was het dan zover! Ik bracht een bezoek aan de woonbeurs. Ik was voor het eerst uitgenodigd om als pers de woonbeurs te komen bezoeken, super gaaf! Ik ging dan ook met een tas vol persberichten weer naar huis. Deze ga ik allemaal nog bekijken en de leukste daar van selecteren voor de site! Ik vond de woonbeurs erg leuk. De stands waren erg divers. Zo was er een hal met allemaal designmeubelen, ook veel Nederlandse designers. En er was een hoek met webshops die hun spulletjes op de beurs konden verkopen. Ook was er een hal met de VT Wonen, Ariadne at Home etc. om inspiratie op te doen voor je eigen huis. Het was ook mogelijk om advies te krijgen van een binnenhuisarchitecht en er werden diverse workshops georganiseerd. Kijk snel mee naar de foto's om een impressie te krijgen van de woonbeurs!

De entree
 






Leuke stand waar je letters kon kopen voor aan de muur
 

Handig voor op een balkon
 

Ooit, ooit wil ik zoiets in de tuin! Dromen mag altijd toch?
 

Leuke kleurencombi
 

 

Tweedehands spulletjes van Het Goed
 


Kleurstalen
 

Ontzettend gaaf vloerkleed
 



 
Mooi vloerkleed
 


Wow deze stoel is mooi! en hij zat ook heerlijk. 
 



Schattig
 

 

Neon theedoeken. Ik heb ontzettend veel neon gespot op de woonbeurs. Deze trend zet dus ook door in de woonmode!
 



 
Erg mooie stand, helemaal mijn stijl! Love it

 
 
Lekkers van de Bakkerswinkel
 



 
Vrolijk al die kleurtjes
 


Nieuw Nederlands design: New Duivendrecht. Erg mooie spullen!
 
 

Erg gave dekbedovertrekken
 

 


Ook weer zo'n leuk Nederlands ontwerp. Deze lamp is van Annebet Philips.
 



 

Ontzettend leuk behang voor kinderkamers van Perron 11. Dit is een behangboom, cute!
 

Daar zijn ze weer: de Kattenpandjes! Erg leuk idee
 

Neon!
 
Mooie keuken van Kvik!
 
Prachtige tekeningen gemaakt op de naaimachine. Nederlands design door Lauren van der Kolk, lvdkconcepts.
 

 
Die glazen bollen zijn tof!

 



De VT Wonen stand, prachtig!
 

 Super mooie stand van Zen Lifestyle!
 


 Ik heb weer een hoop inspiratie opgedaan op deze woonbeurs. Ik vond het erg leuk en inspirerend.
 
Ben jij ook naar de woonbeurs geweest? En wat vond je het meest leuk?


Labels: , , , , , , , , , , , , , , ,

5 reacties:

Op 1 oktober 2012 om 14:52 , Blogger Flo zei...

Oh, heerlijk om daar even rond te lopen en alles te bekijken! Ik ga niet denk ik, helaas helaas. x

 
Op 2 oktober 2012 om 12:19 , Blogger Iris Vank zei...

Wat een hoop leuke foto's, mooi gedaan! Weet jij toevallig nog in welke stand je de tweede foto hebt gemaakt? Ik zou zo'n vaas graag hebben , maar dacht dat ze alleen te koop waren in Amerika. En het ergste: ik was vrijdag ook op de woonbeurs, maar heb die stand niet gezien!

 
Op 2 oktober 2012 om 19:24 , Blogger VeryBerryMint zei...

Dank je! Volgens mij was dat een van de eerste stands en was dit een stand van Jan des Bouvrie! Misschien evenn googlen?

 
Op 2 oktober 2012 om 19:25 , Blogger VeryBerryMint zei...

Ja was echt top! Weer veel inspiratie opgedaan. Ach, volgend jaar weer een nieuwe kans :)

 
Op 4 oktober 2012 om 10:15 , Blogger Iris Vank zei...

O dank!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage