This page has moved to a new address.

Nieuwtjes van H&M

Very Berry Mint: Nieuwtjes van H&M

donderdag 13 september 2012

Nieuwtjes van H&M

De afgelopen dagen was het een beetje rustig op mijn blog. Dit komt omdat ik het druk had en helaas even geen tijd had om nieuwe posts te schrijven. Maar ik ben weer terug! Dit keer laat ik jullie wat nieuwe items zien uit de collectie van H&M. Er zitten ontzettend leuke dingen bij, fijne basics maar ook partykleding. In de collectie komen veel verschillende materialen terug zoals leer, breisels, glitterstofjes, lakleer, noem het maar op. Ik vind de nieuwe items erg leuk! Zo leuk, dat ik alweer een bestelling heb geplaatst! Oeps! Wel met wat kortingcodes, dus dat valt dan weer mee. Voordat je iets bij de H&M besteld moet je echt even googlen op kortingscodes, er zijn er altijd wel 1 of 2 die je kan gebruiken. Kijk je mee naar de foto's?




















Bron foto's

Wat vindt jij van deze collectie? Heb jij je favorieten al uitgekozen?

Labels: , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 reacties:

Op 14 september 2012 om 20:52 , Anonymous LounaBeauty zei...

Leuke nieuwe spulletjes.. die groene blouse is ergggg leuk! xoxo

 
Op 16 september 2012 om 17:44 , Anonymous Brenda (Kookt!) zei...

Ik geloof dat ik door jou de groene blazer/jasje ga bestellen ;)
Ben verliefd op die kleur!!

 
Op 16 september 2012 om 23:10 , Blogger VeryBerryMint zei...

Ja die vind ik ook erg leuk!

 
Op 16 september 2012 om 23:10 , Blogger VeryBerryMint zei...

Ja is inderdaad een mooie kleur, en echt een trendkleur deze herfst/winter :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage