This page has moved to a new address.

Review: Black Mud Body Wrap

Very Berry Mint: Review: Black Mud Body Wrap

zondag 16 september 2012

Review: Black Mud Body Wrap

Laatst had ik bij de winkel Flying Tiger in Haarlem een Black Mud Body Wrap gekocht. Hij was maar 3 euro, dus ik nam hem mee om te proberen. Ik was erg nieuwsgierig naar dit product. Er zit pure klei in dat verrijkt is met olijfolie, aloe vera, zeewier en vitamine E. Het bevat dus geen slechte ingredienten en dat maakt het een volkomen natuurlijk product. Afgelopen vrijdag waagde ik me er aan. Zijn jullie benieuwd naar wat ik er van vond?


Dit is hoe de zak er uit ziet. Er zit ruim voldoende klei in de zak voor je hele lichaam, ik had zelfs nog wat over.

 Als je de zak open knipt krijg je dit te zien. Een donkerbruine kleimassa. Het ziet er niet heel smakelijk uit, maar ach het is gewoon klei.
 
 Dit is de substantie. Het is makkelijk uit te smeren en voelt niet stroef aan. Het voelt wel koud aan op de huid.
 
Mijn arm bedekt met een laag klei.
 
Je moet dus je hele lichaam insmeren met de klei. Vervolgens laat je het 15 tot 20 minuten inwerken. Na een tijdje wordt de klei ook hard. Ik ondervond wel meteen een praktisch probleem, je kunt nergens zitten :) Dus je moet wel even 20 minuten staan. Vervolgens spoel je alles af onder een lauwwarme douche. En wow, wat werd mijn douche vies! Echt alles zat onder de klei, de muren, mijn bad, de kraan etc. Maar het is een kwestie van lang naspoelen en alles is weg. Maar eerst schrik je wel even van het modderbad. En wat vond ik er nu van? Na alles afgespoeld te hebben merkte ik eigenlijk niet echt een verschil met daarvoor. Mijn huid was wel wat zachter, maar niet extreem. Ik ben dus niet overdreven positief, maar ook niet negatief. Ik vind het wel leuk om te doen, want het is toch een klein spa-momentje voor jezelf.
 
Je kan dit masker kopen voor 3 euro bij de Flying-Tiger shop in Haarlem. Zou dit iets voor jou zijn?
 



Labels: , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage