This page has moved to a new address.

Shoplog Primark september 2012

Very Berry Mint: Shoplog Primark september 2012

vrijdag 21 september 2012

Shoplog Primark september 2012

Ik kom regelmatig bij de Primark in Hoofddorp. Ik werk in Hoofddorp dus ik wip zo even naar binnen om te kijken of er nog leuke nieuwe spulletjes te koop zijn. Toen ik voor het eerst in de Primark kwam werd ik altijd helemaal gek! Wat goedkoop en wat een leuke spullen. Ik was dus ook een van die types die als een hysterische shopper door de Primark heen rende en alles wat ik leuk vond in de welbekende plunjezak gooide! Dat is nu wel veranderd. Omdat ik zo makkelijk even naar de Primark kan is het eigenlijk lang zo leuk niet meer. Ook wisselt de collectie niet zo heel vaak, dus ik zie vaak dezelfde dingen. Nu kan ik zo de Primark inlopen zonder maar iets te kopen, haha. Laatst nam ik even een kijkje omdat ik graag wat accessoires wilde kopen. Ik nam ook nog wat andere dingetjes mee. Wil je weten wat? Kijk dan snel verder voor mijn shoplog!

 Deze studded armbandjes kon ik niet laten liggen! Ze waren 3 euro.
 
Deze reinigingsdoekjes neem ik altijd mee. Twee pakjes kosten 1.50 euro. Ik nam er twee mee. Super handig als je geen zin hebt om uitgebreid je gezicht te reinigen, maar wel even je make up van je gezicht wil halen.

 Dit nagellaksetje lag bij de kassa en kon ik niet laten liggen. Voor 4 kleuren betaal je 2.50 euro. Het zijn hele mooie metallic kleuren. Komt nog een blogpost van online!

 Ik was al een tijdje op zoek naar een leopard riem. Deze van de Primark was slechts 3 euro en kon ik dus echt niet aan m'n neus voorbij laten gaan. Helaas is ie wel iets te lang, dus heb ik een extra gaatje moeten prikken.

 Vervolgens zag ik dit leuke riempje hangen. Super leuk voor om je middel bij een zwierig jurkje. Ik nam deze mee voor 3 euro.

 Ik vind het altijd lekker om in een boxershortje te slapen. Bij de Primark hebben ze super leuke. Zijn ze niet cute? En ze kosten slechts 1.50 per stuk!

 Een effen zwarte shawl is altijd handig. Deze ontbrak nog in mijn collectie. Ik nam deze super fijne, warme tube shawl mee voor 4 euro.

Ik liep toevallig tegen dit shirtje aan. Gewoon een simpel shirt. De achterkant is iets langer dan de voorkant. Deze was 8 euro.
 
Dit waren mijn aankoopjes! Kom jij wel eens bij de Primark? 


Labels: , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage