This page has moved to a new address.

Shoplog H&M

Very Berry Mint: Shoplog H&M

maandag 24 september 2012

Shoplog H&M

Laatst vertelde ik jullie al dat er super leuke nieuwe dingen waren bij de H&M. Natuurlijk kon ik mezelf weer niet bedwingen en voor ik het wist had ik online een bestelling geplaatst. Ik ben super blij met mijn aankoopjes. Het zijn wel echt nuttige kledingstukken voor de herfst. Een fijne jas, schoenen die lekker lopen en een handig jurkje voor op kantoor. Ook dit keer had ik weer 2 kortingscodes gevonden die me een korting van in totaal 18 euro opleverden. Erg fijn :) Kijk je mee naar mijn aankoopjes?

Dit jurkje vind ik top! Burgundy is de trend kleur van deze herfst. Door de zwarte vlakken in de taille lijk je ook nog eens slanker. En de prijs? Slechts 4.95! Dat zijn nog eens leuke aankoopjes :)

 Ik was al een tijd op zoek naar een leuke parka. Deze van de H&M is erg fijn. Hij is heerlijk warm, want de binnenkant is gevoerd met een soort schaapswol. Bij je middel kun je hem tailleren door de touwtjes aan te trekken. En als het regent kun je de muts met de leuke (fake) bontkraag opzetten. Deze was 49.95 euro.

Eindelijk heb ik ze dan! Fijne boots waar je prima op kunt lopen. Ik was hier al zo lang naar op zoek. Elke keer als ik weer met mijn mega hakken door de stad liep baalde ik! Ik moest gewoon schoenen hebben waar je mee de stad in kan, uren op kan lopen zonder met blaren te eindigen. Ik zag deze laatst al bij de H&M in Haarlem, maar helaas waren ze niet meer in mijn maat. Balen! Toen ze online verschenen was de keus dus snel gemaakt! En de prijs is ook nog eens fijn: 29.95 euro.
 
 
Wat vindt jij van mijn aankoopjes? Heb jij je herfst essentials al in huis? 

Labels: , , , , , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage