This page has moved to a new address.

Wishlist Jewelry

Very Berry Mint: Wishlist Jewelry

maandag 17 september 2012

Wishlist Jewelry

Ik hou van sieraden! Het geeft je outfit net die finishing touch die het nodig heeft! Tot nu toe heb ik alleen sieraden in mijn bezit van de H&M, Zara, Primark etc. Maar het lijkt me toch wel erg leuk om een paar mooie eyecatchers aan mijn collectie toe te voegen. Ik ben voornamelijk een fan van zilveren sieraden. Rosegoud of goud is gewoon niet echt aan mij besteed. Het past niet bij me en het staat me op de een of andere manier ook niet echt. Ik ben uberfan van de sieraden van Buddha to Buddha. Die armbanden, wow! Mooie stoere zilveren armbanden. Ze worden mooier naarmate je ze langer draagt, het zilver wordt dan wat minder shiny en daar hou ik juist wel van. Maar die prijs, oefff! De Marc Jacobs horloge staat ook zeker op mijn wishlist. Een echte klassieker die in niemands collectie mag ontbreken. Kijken jullie snel mee naar mijn wishlist?



Wat staat er op jouw sieraden wishlist?


Labels: , , , , ,

1 reacties:

Op 19 september 2012 om 20:10 , Anonymous LounaBeauty zei...

Oelala.. ik wil ook best nog een armband. .Alleen baal ik ervan dat ik ze overal nu zie.. dat maakt het wat minder speciaal. haha

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage