This page has moved to a new address.

OOTD Black & Mint

Very Berry Mint: OOTD Black & Mint

zaterdag 7 juli 2012

OOTD Black & Mint

Hier is ie dan! Mijn eerste outfit of the day! Ik had zin om zwart te combineren met een frisse kleur. Ik vind het altijd wel chique staan en dan valt het item in kleur nog meer op. Ik draag hier een zwarte broek met daarop een zwart hemdje. Mijn blazer is licht mintgroen en ik draag slangenprint schoenen die een beetje blauw, turquoise, groen zijn. Kijk snel verder naar de foto's!





broek Zara - top Modstrom - blazer Zara - schoenen Invito - ketting Forever21

Draag jij vaak zwart? en hoe combineer je dat?

Labels: ,

6 reacties:

Op 7 juli 2012 om 12:55 , Anonymous Anna zei...

Wat een mooie blazer! En wat leuk dat je ook naar Málaga bent geweest, ik wil ook (alweer) zo snel mogelijk weer terug... ;)

 
Op 7 juli 2012 om 13:18 , Blogger Jesdiny zei...

Ik vind je schoenen erg leuk!! Ik draag zelf ook vaak zwart. Heerlijk als basiskleur!

 
Op 7 juli 2012 om 14:14 , Blogger VeryBerryMint zei...

Dank je! Ja Malaga is zo leuk! Ga zeker een x terug!

 
Op 7 juli 2012 om 14:15 , Blogger VeryBerryMint zei...

Thnx! Ja met zwart kun je bijna alles combineren :)

 
Op 8 juli 2012 om 01:17 , Anonymous Robine zei...

Chique hoor! Ik vind zwart heel fijn, het staat ook echt iedereen mooi. Ik combineer zwart het liefst met groen/turquoise of paars, maar een pasteltintje is ook schattig.

 
Op 8 juli 2012 om 09:31 , Blogger VeryBerryMint zei...

Dank je! Met turquoise is ook mooi, is ook een van mijn favoriete kleuren :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage