This page has moved to a new address.

OOTD: Glitter & Jeans

Very Berry Mint: OOTD: Glitter & Jeans

maandag 9 juli 2012

OOTD: Glitter & Jeans

Op vakantie in Malaga heb ik natuurlijk ook geshopt. Wist je dat de Zara 20 tot 30% goedkoper is dan in Nederland? Dat was voor mij natuurlijk dé reden om in Spanje te gaan shoppen. Toen ik dit leuke jasje tegen kwam kon ik het niet laten liggen. Ik had er meteen een oufit mee bedacht, gecombineerd met een jeans en een donkerblauw shirtje komt het jasje goed tot zijn recht. Ik vind de kleuren van het jasje erg mooi en hij is opvallend, maar niet té. Kijk snel verder voor de foto's!




blazer Zara - broek Zara - schoenen Invito - t-shirt H&M


Wat vindt jij er van? Zou je dit ook zo dragen? 

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage