This page has moved to a new address.

Review: Schwarzkopf BC Repair Rescue

Very Berry Mint: Review: Schwarzkopf BC Repair Rescue

zondag 8 juli 2012

Review: Schwarzkopf BC Repair Rescue

Ik heb al tijden problemen met m'n haar. Het is droog, stug en breekt erg snel af. Nu heeft mijn haar ook wel heel wat te verduren gehad. Ik verf het regelmatig en ik fohn het ook nog elke dag. Dat moet wel, anders zit m'n haar echt niet. Maar dit neemt niet weg dat het erg schadelijk is voor je haar. Laatst was ik bij de kapper en de kapster daar adviseerde me om toch over te stappen naar professional haircare, in plaats van de producten van de drogisterijmerken. Ik vond dit altijd maar onzin, verkooppraatjes van de kapsalon dacht ik! Toch ben ik nu overstag, ik merk echt dat het helpt en dat mijn haar gezonder lijkt/is en er beter uit ziet. Het is ook beter doorkambaar en het glanst weer meer. Ik gebruik nu al een tijdje de producten van Schwarzkopf Professional, de BC Repair Rescue lijn.

Ik gebruik de volgende producten:


  • BC Repair Rescue shampoo
  • BC Repair Rescue conditioner
  • BC Repair Rescue treatment
Wat zegt Schwarzkopf zelf over de BC Repair Rescue producten?
"BC Repair Rescue herstelt niet alleen de cellen in het haar, maar het herbouwd het haar oppervlak Biomimetisch; het haar herstelt in het optimale gezondheidsniveau".

Ok, klinkt veelbelovend. Ik zal de producten 1 voor 1 bij langs gaan en mijn mening geven.


De shampoo gebruik ik dagelijks. Zoals je kunt zien is het een vrij dunne, waterige substantie. Je hebt niet veel nodig, dus het is erg zuinig in gebruik. De shampoo schuimt goed en ruikt lekker, echt naar kappersshampoo.


De conditioner gebruik ik om de dag. Het is een romige substantie, maar wel redelijk vloeibaar. Ik smeer het meeste in de punten en het laatste restje verdeel ik over de rest van mijn haar. Ook de conditioner ruikt lekker en is erg zuinig in gebruik. Ik merk werkelijk verschil met conditioners van drogisterijmerken. Mijn haar is nu echt goed doorkambaar.


Het haarmasker gebruik ik één keer in de 1 á 2 weken. Ik laat het dan 10 minuten intrekken in mijn haar en spoel het daarna uit. Ik gebruik het masker dan in plaats van de conditioner. Ik merk dat mijn haar hier een echte boost van krijgt. Het gaat weer glanzen en de punten vallen mooi.


Dit is een foto van hoe mijn haar er op dit moment uit ziet. Het kan altijd beter, maar het is al een hele verbetering met een paar weken geleden. Ik merk echt verschil. Mijn haar voelt gezonder, het valt mooier en heeft een goede glans. Ik ben dus zeer tevreden met deze producten en zal het ook zeker weer kopen.

Ik kocht deze set bij Hairzone in Haarlem. Een winkel waar ze alleen maar professionele kappersproducten verkopen. De set was in de aanbieding voor 25 euro, niet veel geld voor professional haircare producten.

 Welke producten gebruik jij om je haar mooi en gezond te houden?

Labels: , ,

1 reacties:

Op 8 juli 2012 om 09:32 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Dat wil ik ook ;) maar even naar Hairzone

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage