This page has moved to a new address.

Wall Inspiration

Very Berry Mint: Wall Inspiration

vrijdag 6 juli 2012

Wall Inspiration

Al een tijdje ben ik op zoek naar iets leuks voor aan de muur. Ik heb veel witte muren in huis en vind dit toch wel een beetje saai. Het lijkt me leuk om iets boven mijn bank te hangen en ik zoek nog iets voor boven mijn bed. De laatste tijd zie ik vaak leuke posters met grafische prints of pakkende teksten. I Like! Ze vallen op, zijn betaalbaar en vaak ook erg grappig. Zo is er de bekende Keep Calm serie. Dit zijn posters waar bijvoorbeeld Keep Calm & Drink Tea op staat, of Keep Calm & Relax. Ik ging hier eens op googelen en kwam toevallig terecht op een leuke website: www.keepcalmgallery.com. Dit is een webshop die alleen maar van dit soort prints verkoopt tegen een schappelijke prijs. Het is een Engelse webshop, maar niet getreurd, ze verzenden ook naar Nederland. Voor 5,95 euro wordt het bij je thuis bezorgd. De prijzen van de posters varieren van 15 tot 100 euro. Voor ieder budget is er dus wel iets te vinden. Ik heb natuurlijk even mijn favorieten uitgezocht.






Bron foto's

Wat heb jij aan de muur hangen? Laat het achter in de comments :-)

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage