This page has moved to a new address.

Design versus Budget

Very Berry Mint: Design versus Budget

donderdag 16 augustus 2012

Design versus Budget

Het is bijna september. De modemaand van het jaar. De nieuwe collecties zijn bijna al overal verkrijgbaar en het laatste restje sale verdwijnt als sneeuw voor de zon. Voor mij de tijd om verlekkerd rond te kijken naar alle mooie nieuwe spullen in de winkels, maar ook online. Zo nam ik een kijkje op www.my-wardrobe.com. Een online shop met alleen maar designer merken zoals Marc Jacobs, Acne, Marlene Birger etc. Ik heb eigenlijk niet zo veel met merken, maar vind het wel leuk om ter inspiratie hier naar te kijken. Tot mijn verbazing zag ik een aantal kledingstukken die wel verdacht veel leken op items van de Mango en Zara. Maar dan veel duurder natuurlijk. Dus je kunt jezelf ook een designerlook aanmeten met een kleine portemonnee. Dat vind ik leuk! Kijk en vergelijk:
Helmut Lang, 1130,50 euro
Zara, 169 euro
Philip Lim, 490 euro
Mango, 49.95 euro
Philip Lim, 610 euro
Mango, 39.95 euro


Helmut Lang, 214 euro
Zara, 49.95 euro
Ik ben echt verbaasd hoe erg sommige dingen op elkaar lijken. Het wordt echt gekopieerd door de grote modeketens. Wel gunstig voor mij, met mijn ieniemienie budget en extreem gat in mijn hand.


Wat vind jij van deze look-a-likes? Of ga je toch liever voor de real deal?

Labels: , , , , , , , , ,

1 reacties:

Op 16 augustus 2012 om 21:07 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Leuk zeg! Tnx voor de tips :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage